PENGIKUT SEJATI

Wednesday 21 September 2011

Teaser Novel "The Untold Story"

“Siapa nama kau?” soal Diaz.

“Aira.” Jawab Aira terketar-ketar.

“Kau tertarik pada aku, kan?”

Seolah-olah ada kuasa lain yang memaksanya, Aira mengangguk.

Senyuman Diaz makin melebar. “Dan aku juga sukakan kau. Mulai malam ini, kau akan jadi milik aku…” Kepalanya dicondongkan ke arah leher Aira. Sesaat kemudian lehernya terasa hangat.

Kepedihan yang dirasakan Aira tadi dirasai semula. Bagai ada satu kuasa yang sedang mengalir ke dalam tubuhnya ketika ini. Matanya terasa berat. Lututnya terasa lemah.

Separuh dari dirinya ingin meronta melepaskan diri. Perasaannya yang separuh itu sedar, lelaki ini terlalu bahaya dan dia perlu berada jauh dari situ. Namun separuh lagi dari dirinya bagai merelakan perbuatan lelaki itu. Perasaannya yang separuh lagi itu menyukai apa yang sedang dirasakan sekarang. Dia tiba-tiba terasa bebas. Segala masalah yang sarat difikirannya hilang saat itu. Yang wujud ketika ini hanya dia dan Diaz. Aira mengerang perlahan.

Cengkaman Diaz di tengkuknya semakin kuat. Tubuh Aira semakin ringan. “Kau milik aku…” ucap Diaz sekali lagi seraya mengangkat kepalanya. Tubuh Aira yang lemah dirangkul erat. Sepasang gigi taringnya yang tajam dibenamkan ke pergelangan tangannya yang dingin. Darah yang mengalir keluar dari kesan tebukan giginya tadi disuakan ke mulut Aira.

“Malam ini, aku akan jadikan kau milik aku.” Ujarnya seraya menitiskan darahnya ke dalam mulut Aira...



*Dapatkan novel ini di kedai buku Kinokuniya (KLCC) dan cawangan MPH di seluruh Malaysia atau kedai buku online, Bookstation.

No comments: