PENGIKUT SEJATI

Tuesday 27 December 2011

Selamat Menyambut Hari Krismas & Tahun Baru 2012

Salam 1 Malaysia kepada pembaca dan pengunjung yang tidak jemu-jemu memberi sokongan anda di Facebook kami dan email. Kami akan sentiasa memberikan yang terbaik untuk kalian semua dalam memupuk sifat membaca di kalangan rakyat Malaysia. Terima Kasih!!!

Kepada mereka yang beragama Kristian, Selamat Menyambut Hari Krismas, yang pasti mereka akan mendapat hadiah yang banyak, kalau ada lebih hadiah itu, jangan malu-malu untuk hulurkan kepada kami. Menyambut perayaan ini dengan semangat 1 Malaysia menjadikan kita lebih unik dan kukuh berbanding dengan negara-negara lain. Walaupun berlainan agama dan bangsa, tetapi itu tidak menghalang rakyat Malaysia meraikan Hari Krismas dengan harmoni dan sejahtera.

Dan tinggal beberapa hari lagi untuk kita menyambut Tahun 2012, 2011 akan menjadi kenangan. Samada kenangan indah, atau kenangan tidak indah, pastikan anda sentiasa bergembira dalam setiap laku dan perbualan. Ini bukan sahaja merangsang otak melepaskan tekanan,ianya juga membantu dalam perhubungan antara kawan-kawan, famili dan oarang-orang sekeliling kita. Ayuh, kita melangkah dengan berani ke TAHUN BARU 2012!!!

No comments: