PENGIKUT SEJATI

Friday 13 December 2013

Komik: Kembara Koboi



Sinopsis: 

Cerita ini ialah sebuah legenda yang tersebar luas di dunia. Mari ikuti Jane, watak utama dalam cerita ini memulakan pengembaraan yang mendebarkan!

Jane ialah seorang kanak-kanak perempuan yang terpisah daripada keluarganya semasa dalam perjalanan ke bahagian barat Amerika Syarikat. Dia bertemu dengan Buffalo Bill dan kawan-kawan koboinya. Sebelum mereka menjadi kawan, Jane menyangka bahawa koboi adalah kejam. Kemudian, dia mengubah tanggapannya dan belajar tentang koboi yang sebenar.

Ketika mengembara bersama Jane dan Bill, kita akan mempelajari cara hidup koboi, kanun koboi, senjata koboi dan keadaan hidup di bahagian barat Amerika Syarikat pada ketika itu. Selain itu, nikmatilah adegan tembak-menembak yang menakjubkan serta kenali musuh-musuh koboi seperti kumpulan serigala kerbau yang kelaparan, penyamun yang tidak berhati perut dan sebagainya.

Adakah anda sudah bersedia untuk belajar bersama kami? Buku ini ialah sebuah komik yang sangat menyeronokkan dan mendebarkan. Jangan tunggu lagi, keterujaan sedang menanti anda!

Layari laman web BOOKSTATION untuk pembelian dalam talian.

No comments: