PENGIKUT SEJATI

Thursday 26 August 2010

DUA NOVEL REMAJA TERBARU!!!

TERBARU DARIPADA IZAN ALI



Ilham mengimbau kembali kenangan lamanya ketika menghadiri majlis perkahwinan rakannya. Dia merupakan seorang budak yang comot, hitam dan gemuk ketika sekolah dulu. Adalah perkara normal untuk remaja mempunyai perasaan suka terhadap seseorang.Ilham tak pernah putus asa. Ilham tak pernah berhenti mencuba. Ilham sentiasa tahu bahawa satu hari nanti dia pasti akan mengukir senyum. Oleh itu dia bertekad untuk mengubah semuanya. tetapi, dapatkah dia mengubah nasibnya yang selalu dipersendakan oleh orang lain? Ikutilah kisah Ilham.

Oh ya, ini bukan novel dogeng hikayat Laila Majnun. Ini cerita Ilham dan harapannya.



TERBARU DARIPADA ILMAR IMIA
PEMUJA RAHSIA adalah kisah peminat fanatik yang terlalu memuja artis kesayangannya. Krisya Norsabrina, remaja berusia 17 tahun yang sangat meminati muzik. Hampir 24 jam masanya dalam satu hari dihabiskan dengan mendengar muzik.

Krisya Norsabrina paling menggemari band Petir, sebuah band yang dianggotai oleh 4 orang pemuda. Dia sering mengikuti perkembangan band itu di Internet terutamanya Facebook dan sering berangan-angan untuk bertemu dengan band pujaannya itu. Dia akan berasa cemburu apabila mendapat tahu ada di kalangan teman-temannya yang sudah menonton konsert Petir ataupun membeli produk Petir terutamanya musuh ketatnya, Farah Hanani.

Krisya Norsabrina dan Farah Hanani saling bersaing dan berlumba-lumba sesama sendiri demi membuktikan siapa antara mereka yang paling layak digelar peminat sejati. Tapi, adakah orang yang dipuja mereka itu menyedari kewujudan mereka? Krisya Norsabrina nekad. Dia tidak mahu menjadi pemuja rahsia lagi.

****

Dapatkan kedua-dua novel ini berserta dengan ketiga-tiga novel Astana Novella lain dengan diskaun 20% bagi setiap novel di Pesta Buku Popular!



dipos oleh: Fadzillah

No comments: