PENGIKUT SEJATI

Wednesday 28 September 2011

Teaser Novel "Aku, Dia & Gitar"



"Wo, kau pikat teman lelaki kau?" Dia memandangku terkejut.


"Bukan teman lelaki tapi bekas teman lelaki."


"Ya. Whatever."


"Kenapa? Terkejut apabila kau dapat tahu aku yang mulakan langkah dulu?"


"Ya dan barulah aku tahu sesuatu," ujarnya sambil mengangguk beberapa kali.


"Apa dia?"


"Kau sekarang tengah pikat aku, bukan?" dia bertanya.


Aku menjeling tajam memandangnya. Sudah mulalah lawak bodoh dia itu.


"Kau dah jatuh cinta masa aku nyanyikan lagu untuk kau dan seminggu lepas tu, kau datang sebab nak belajar main gitar... Semua tu rancangan kau nak pikat aku, bukan?"


"Kau nak tengok gitar kau bertukar jadi kapak tak?" Aku memandangnya tajam.




*Dapatkan novel ini di kedai buku Kinokuniya (KLCC) dan cawangan MPH seluruh Malaysia atau di kedai buku online, Bookstation.

No comments: