PENGIKUT SEJATI

Monday 7 May 2012

Perasmian buku Travelog Beijing


One Nusantara sekali lagi melangkah setapak lagi dalam menerbitkan buku terbaharu yang berkonsepkan pelancongan, iaitu Travelog Beijing. Selain merasai pengalaman tiga penulis, buku ini turut memberi panduan kepada pembaca mengenai tempat-tempat yang menarik untuk dikunjungi di Beijing.

Oleh itu, pada 2 Mei 2012 yang lalu, bertempat di Pentas Utama, PWTC sempena Pesta Buku Antarabangsa 2012, buku Travelog Beijing telah dilancarkan. Majlis pelancaran buku ini disempurnakan oleh Dato' Lee San, JP yang merupakan Group Managing Director Apple Vacation dan Conventions Sdn. Bhd.


 
Encik Uthaya Sankar SB turut memberikan sepatah dua kata di awal majlis.

Seterusnya Dato' Lee San, JP memberikan ucapan beliau.


Sesi santai bersama 3 orang penulis (dari kiri, Uthaya Sankar SB, Nurfa dan Izan Ali) yang berkongsi serba sedikit pengalaman mereka di Beijing.



Dato' Lee San, JP melancarkan buku Travelog Beijing.

Pihak One Nusantara mengucapkan ribuan terima kasih kepada Dato' Lee San dan hadiran yang hadir ke majlis perasmian buku Travelog Beijing ini. Semoga buku travelog ini akan menjadi titik mula lahirnya buku travelog lain dalam Bahasa Malaysia mengenai destinasi-destinasi pelancongan di dunia.

No comments: